lördag 24 januari 2009

230109

Hej Hopp.
Igår blev det party party med häljarparna ;) Jag, Hanna, Josse, Jennie och Cajsa var hemma hos mig samtidigt som mamma hade gäster. Hade riktigt kul och vi sjöng singstar som aldrig förr.
Vid tolv gick vi ner istan för att checka läget och sedan blev det Tages. Ingen efterfest igår utan gick hem och la mig. Tänkte att det är en dag imorgon också, för det är det verkligen. Nu är det bara att ladda om batterierna för ikväll :)

Seriös bild innan vi kom igång ;)

Hanna älskar att hoppa i min säng

Josse och Cajsa.

Henrik och Morgan försöker sjunga lite

Jag och Hanna fick exakt samma poäng :P

Rockar loss med dem gamla ;)

Mammas vän Caroline ;)

Mamma, Jag och Ia :)

Sockersöta Jennie

Liziz och Jojo, här är er mamma i sitt esse;)

40 + kan också släppa loss ;)

Hanna och Jennie :)

Såhär blir man när man jobbar på Strand ;)

Hade inte lagt in denna bilden på mitt intryckta huvud annars, men vi träffade Jp på Tycho så då fick vi ta en liten bild ;)

Doullo ville också vara med på bild, här försöker han se cool ut med en kniv i munnen :P

GRAOW

Jonas och Jojo på Tages. Jonas, när började du dricka vitt vin ute? haha

Hej Hopp

Tages ;P

Antar att jag och Hanna sjunger på denna bilden :P

Jennie och jag på Tages

Hanna, Jojo och Jag. Fråga mig inte vad vi håller på med.

Nä nu ska jag städa undan lite från igår, duscha och ut och gå. Sen är jag fit for fight igen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ingen kommentar...