söndag 11 januari 2009

Knäsvag

Ojojoj har ju inte uppdaterat er om mitt spännande liv på ett tag nu. Så håll i er här kommer lite nyheter om mitt liv.
I fredags var det jobb och sen partaaj. Förfestade hemma hos Ullis tillsammans med henne och Jojo. Väldigt trevligt och hej och hå vad vi dansade i Ullans rum :)
Sedan blev det stan, inte mycket folk men jag var med dem bästa så jag hade dunder trevligt. Avslutade kvällen med efterfest och lyckades ta mig hem sju på morgonen. Kan även berätta att jag lyckades åka taxi tre gånger den kvällen. Lite kort och konsist (stavas det så?haha) om fredagen. 
Idag är/var det lördag och jag sov till klockan två och vaknade med en bakfylla så det står härliga till. Min dag har inte bestått av så mycket mer än äta/sova :P Kvällen var oklar hela dagen. Skulle ha åkt in till Köpenhamn med Fideli och gått på Rockkonsert men jag hade verkligen ingen ork, sen var det snack om fest i Lund men så blidde inte heller fallet. Istället slutade det med att jag och Fideli (hör och häpna) gick ner i stan en sväng. Trevligt att umgås med Fideli men utelivet? Njaaaaaaa.
När klockan slog ett gick jag hem och såg Vicky.Cristina.Barcelona. Har precis sett klart den och den får mig att vilja skriva en bok typ, så håll i er, snart kommer ett inlägg om tankar direkt taget ur min kära hjärna.

Inga kommentarer: