onsdag 21 januari 2009

Morning Glory

Wow, jag har inte bloggat på hela dagen. För att inte göra er allt för besvikna så tänkte jag sammanfatta min dag kort och gott.
Imorse, eller ja vid tolv, gick jag ut och gick en lång runda i det fina vädret. Hade till och med solbrillor på mig. Hurra. Sedan kom Hanna och vi gick ner i stan och fika, åkte även ut till Landskornahem för Hanna skulle höra om lägenheten hon ska flytta in i :) Wiiie.
Sedan körde jag ut och tränade på friskis, själv denna gången eftersom jag inte fick med mig någon. Buuh.
Nu ikväll så har jag och Hanna hängt på mitt rum ;) Vi har druckit vin, hoppat i sängen, dansat, sjungt till Drängarna, Queen, Mouline Rough, Mandy Moore, Westlife, Back Street Boys och många fler. Vi hade vårt eget singstar med microfoner, youtube och letssingit.com. Haha underbart. Detta är vad jag kallar vardagslyx och jag lovar er, jag kommer somna gott ikväll efter vinet. Funderar till och med på att gå och lägga mig väldigt snart.
Bjuder på lite bilder från ikväll :)







Inga kommentarer: