söndag 18 januari 2009

Come Again

Hej, nu känner jag att det är dags att blogga lite. Har hämtat mig från fredagens bravader så nu är jag fit for fight igen.
I fredags var det party party! Jag, Ullis, Lina och Frida beställde mat från Mamma Theresa och sedan åkte vi hem till Ullis, tittade på Lets dance, käkade, drack och hade trevligt :)
Vid tolv tiden gick vi ner istan och var framme lagom till att tycho och inferno stängde. Så det blev nästan direkt till att gå till Tages. Hela kvällen är som en lång dimma med några små stunder som är lite klarare. räffade även Hanna och Annika på Tages och det grymt kul, alldeles för längesen man umgicks med dem! Efter Tages blev det efterfest, den var väl helt ok men man har väl varit på bättre? Så vid fem, sex tiden tog jag en taxi hem till min säng. Tack för i fredags tjejer :)

Igår var det lördag och trots att jag kom hem vid fem, sex så var jag tvungen att ställa klockan på kvart i nio. Skulle på ansiktsbehandling kvart över, till sist kom jag upp ur sängen och fick i princip springa till Maderma, med röda ögon och ett huvud som bankade, för att inte bli allt försen. Trots syran i facet så vaknade jag inte direkt till liv så när jag var färdig gick jag raka vägen hem igen till min säng och sov till ett. Sen såg hela lördagen ut som så att jag sov någon timme, var vaken ett tag, sov, vaken sov. Ja ni fattar. Träffade dock Lina en liten stund. Bruden har köpt en bil så var tvungen att åka en sväng med henne :) Kvällen avslutade jag med min syster och hennes kompisar som sov över. Tittade på film och mös, men när klockan var ett kunde jag knappt hålla ögonen öppna så då tackade jag för mig. Undrar när jag bara var hemma en lördag kväll senast? hmm...

Idag är det söndag och jag vaknade vid tolv, så inatt har jag sovit elva timmar och känner mig riktigt utvilad. Håller på att städa och tvätta, annars är dagen ett frågetecken. Funderar på att gå ut och gå lite senare. Känner lite ångest efter allt frosseri denna helgen. Puhh, imorgon är det ny vecka så då sätter jag igång på riktigt igen.
Nä nu återgår jag till mitt städande. Bilder från i fredags får ni när jag fixat batteri till min kamera.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN OLIVIA :)

Inga kommentarer: