måndag 19 januari 2009

Summerlove

Goddagens.
Idag är det måndag igen och redan den 19 januari. Det tackar jag för, för jag hatar januari. Så himla tråkig månad. Grått, trist, dött, kallt och inga pengar på kontot typ.
Vill ha vår och sommar, slippa gå runder och frysa hela tiden, få färg, använda tunnare kläder, jeansjacka, solbrillor, uteserveringar, liv i stan, ja ni fattar poängen. Förhoppningsvis går det fort och jag befinner mig förhoppningsvis på rätt ställe. Nu flumma jag mig iväg någon helt annanstans än vad jag skulle...
Idag vaknade jag av att Fredde ringde och väckte mig och undrade om jag kunde jobba och javisst kunde jag det. Klockan tio befann jag mig på jobb och slutade för en timme sen.
Planerna för idag är att träna. Friskis, Step och Jojo, kan det bli bättre? Nej. Nu funderar jag på om jag ska ut och gå faktiskt, skulle verkligen inte skada, måste bara käka tio apelsiner så jag vaknar till liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

nej det kan inte bli bättre, för vi är bäst, fast du är lite bättre, du hade step brädan högre upp än mig ;)