fredag 2 januari 2009

Ldn

Da valkomnar vi 2009 i bloggen och sager hej fran London.
Vart ska man borja? Nyar var sjukt, vi var pa en hemmafest som heter duga. Dj var inhyrt, grymt hus, fullt med snygga och trevliga manniskor och mycket mycket mer. Har aldrig sett nagot liknande.
Vi bor pa ett hostel i Sodra London, vi kallar det slummen, det ar ganska dott dar, det anda som lyser upp i det omradet ar vart hostel som ar ill gront. Och ravar springer runt pa gatorna, igar kvall sag jag tre stycken. Haha.
Det blir ett lite hoppigt inlagg men det ar bara for att jag kommer pa mer efterhand.
Forsta kvallen var vi ute med ett gang killar som ocksa bor pa hostlet, tva fran Los Angeles, en fran Australien, tva fran London och en fran New York. Det kandes som att jag var i himmelriket. Sen var det som sagt nyar och dagen efter "skrek" Ullis pa mig tills jag vaknade och da var klockan tre pa dagen. Lite sma sega var vi sa det blev ganska lugnt igar, akte in till centrala London for att kaka och sen blev vi sugna pa bio sa vi sag Australia. Storsta bioduk jag nagonsin sett. Vad mer? Jo jag och Ullis ar grymma nar det galler Underground nu :)
Just nu sitter vi pa ett internetcafe pa oxford street och ska snart ga lite mer i affarer och sen kaka, ikvall sa ska vi ut.
Om vi inte hors snart igen sa ar det for att vara rumskamrater ha dodat oss, dem gillar inte oss, inte sa konstigt kanske eftersom vi for ganska mycket liv nar dem forsoker sova :P
Hoppas ni hade det trevligt pa nyar.
Bye Bye

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år Darling :) Du får snart komma hem till mig saknar dig som bara den... Har du fått något jobb än?? Kramizz miss you

Anonym sa...

;)