torsdag 22 januari 2009

Broken Strings

Efter promenad med Lina har jag tittat på ett nytt avsnitt av The City, krängt lussebullar vi hade i frysen och druckit gammal julmust Fideli lämnat kvar. Mums.
Har inte direkt något att göra så väntar i princip bara på att klockan ska bli fem så att jag kan åka ut och träna.
Just nu vill jag bara att det ska bli fredag och lördag. Imorgon är det partaaj med Hanna & co och på lördag är det Oasis som gäller. Ser verkligen fram emot denna helgen :)
Nu vet jag vad jag ska göra! Tänka ut vad jag ska ha på mig ihelgen och kolla upp när tusan jag ska få min biljett till konserten. Skulle inte förvåna mig om jag har blivit lurad. Haha.

Running back through the fire when there's nothing left to save It's like chasing the very last train when it's too late

Inga kommentarer: