torsdag 8 januari 2009

Magont

Förutom promenaden innan idag har jag i princip inte lämnat mitt rum, det låter deprimerande jag vet, men det har varit skönt. Sen hemkomsten från London har jag bara velat vara med mig själv och bara vara. Låter säkert lite creepy men förhoppningsvis förstår någon.
Har nu fyra mästerverk jag målat som åker upp på väggen imorgon. Idag har jag även sett fyra avsnitt av the Hills, har sett klart hela säsong fyra nu och jag undrar om det finns någon bättre serie? Ska se the City någon dag och se om det är något i väntan på säsong fem av the Hills.
Imorgon ska jag upp tidigt för att hinna ut och gå, städa, tvätta mm innan jag börjar jobba. Imorgon är det även slut på mitt stängamiginneliv inte bara för att det är fredag utan också för att jag ska umgås med underbara människor.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok, "Dårens dotter" som jag fick av Jonas i julklapp, började läsa den innan jag åkte till London men orkade inte många sidor för den fick mig att må dåligt och tankar som man annars föser undan började krypa sig sakta men säkert fram igen. Men jag ska ge mig på boken igen och läsa ut den, det har jag bestämt mig för.

Vi hörs imorgon och förhoppningsvis lyser solen då!

Inga kommentarer: