söndag 11 januari 2009

JohnBlundis kom nu

Klockan är snart tolv och jag kan inte sova. Borde verkligen gå och lägga mig men eftersom jag inte vaknade förrän halv tre idag så är det kanske inte så konstigt att jag inte kan sova?
Så därför underhåller jag min kära blogg. Undrar verkligen vem som läser ens blogg. Har ingen koll på hur många som läser den heller för det vet jag inte hur man kollar ;P
Det roliga är i alla fall när man är ute och träffar folk man inte känner jätte bra utan man mest bara brukar hälsa på. Ihelgen kom folk fram och frågade hur jag hade haft det i London? Och då rynkade jag pannan (självklart svarade jag hur det var) och tänkte för mig själv, hur tusan vet du att jag har varit där? Sånt är roligt. Hade i alla fall varit kul att veta vem som läser den förutom ens nära och kära. Eller man vill kanske inte veta för då skulle jag förmodligen sluta dela med mig av allt det jag gör och det skulle ju inte vara roligt för läsarna ;)
Imorgon är det en ny vecka och verkligen nya tag för mig. Imorgon börjar jag jobba halv tio och min tanke är att jag ska orka mig upp och gå ut och gå innan dess. Vi får se hur det går med det.
Nä JohnBlund kom nu till mig och gör mig trött.

Inga kommentarer: