måndag 12 januari 2009

God damn it.

Stepen idag var skit kul, fick lite flashbacks från Spanien då man själv stod där inför människorna med headsetet på och hade ett pass (självklart var där inte lika många som var med som det är på friskis). Träning överlag har alltid varit en stor del i mitt liv, så var det förr, den sista tiden har den platsen i mitt liv ersätts av något jag inte har en aning om, men nu är det andra bullar och nu inser jag verkligen hur skönt det är och hur mycket jag faktiskt har saknat det. Viljan och lusten är tillbaka och det är jag oerhört tacksam för.
Imorgon är det samma visa. Ska ut och gå innan jobb och sedan försöka hinna med ett friskispass. Vet dock inte vilket jag ska välja än i så fall? Förutom träning och jobb så består morgondagen av VÄNNER.
Nu säger jag och bloggen NattiNatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

WOHO! :) vi är så grymma!

läs här förresten, det lockar mig på torsdag
http://www.muscles.se/core-traning/