söndag 25 januari 2009

Give it a try

Vilken slöedag detta har varit. Inte gjort något vettigt mer än målat naglarna om man ens kan kalla det vettigt? haha nä.
Nu ikväll har jag haft lite mer energi, har nämligen umgåtts med Fideli :)
Vi såg "Promnight", trodde inte det skulle vara något sevärt men det får jag nog allt lov och säga att den var.
Både jag och Fideli satt och höll oss för ögonen genom hela filmen och pulsen gick i ett. Blev så rädda att vi skrek till filmen. Haha. Så den är helt klart något att se.
Nu börjar hjärtat lugna sig lite och Fideli har åkt hem. Är inte så trött så funderar på att göra något. Tror faktiskt att jag ska fixa lite på mitt rum. Måste dock gå och lägga mig i tid för imorgon ska jag upp med tuppen och jobba.

Funderar på att sluta med en dålig vana, ska även ha någon rehab månad nu, har blivit lite mycket på sista tiden, veckan som kommer ska vara en riktig Hälsovecka och sen kan man ju alltid hoppas på att det håller mer än ett dygn, eller några timmar ;)

Inga kommentarer: