fredag 23 januari 2009

Liziz, du är bäst !

God morgon.
Idag tänker jag inte gå ut och gå för fy vilket tråkigt väder det är. Istället stannar jag inne och städar, ska man ha folk här hemma ikväll så är det väl bäst så, så att dem inte får en chock :P
Idag har jag en del att stå i idag innan jag börjar jobba, så jag antar att det är lika bra att sätta igång nu så att det blir gjort.

Nu är det även så att jag har tagit ett beslut. Fy fan vad jobbigt det är! Men det ena har känts mest rätt för mig just nu och då har jag gått på den känslan. Och inte gjort det andra för att hoppas på att det är rätt. Jag har följt min magkänsla så gott det går. Jag tror man kan lita på den. Nu tänker jag inte gå runder och undra om jag gjorde rätt val eller inte, då kommer det bara bli ännu mer cirkus i mitt huvud. Nu har jag bestämt mig och nu är det bara tuta och köra och inte tänka på något annat. Detta har varit mitt första riktiga och jobbigaste val någonsin, nu är det avklarat, och förhoppningsvis kommer jag inte behöva ta sådana här beslut på bra tag igen.
Nu ska jag försöka att inte skriva om detta igen. Nu blickar vi framåt.
Och för er som vill veta vad jag besluta mig för så är det att jag stannar hemma. Inte för alltid, så ni behöver inte vara oroliga!

2 kommentarer:

Hanna sa...

ja vad glad blir. då ska vi ha många kvällar som den i onsdags :) så lär du inte ångra dig ;)

Anonym sa...

:) jag kan bara hålla med henne. jag blir också glad :)
man får ta allting som det kommer bästa emelie, kör på!