torsdag 22 januari 2009

Push it Push it

Jag är helt slut. Idag tränade jag och Jojo som sagt core, det är faktiskt riktigt kul träning.
Nu sitter jag här duschad och mätt. Skulle gärna gå och lägga mig nu men då är jag rädd för att jag kommer vakna ett inatt och vara hur pigg som helst. Så får nog försöka hålla mig vaken ett tag till.

Idag när jag och Lina hade varit ute och gått gick vi en runda på stan. Hittade ett par snygga jeans faktiskt inne på Gina Tricot. Ljusa och slitna, snyggt till våren.
Köpte inte dem för jag kände mig lite osäker eftersom alla i stan säkerligen kommer att gå med dem och för att jag hade ett par liknande.
I alla fall, det jag skulle komma till är att efter träningen såg jag att jag fått ett sms av Lina att hon köpt byxorna och att hon hoppades på att det var okej. HAHA DIN RÖV ;)
Nä då jag är inte bitter, du kommer vara så läcker i dem ;) Och grym smak har du ju också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag har inte köpt dom ;) men jag funderar seriöst på det.. assnygga ;) och som sagt, ja du är min idol! haha puss

Anonym sa...

hahaha :)