fredag 16 januari 2009

Jeansminusa

Idag har det varit en dag med lite mer liv och rörelse än vanligt.
Jobbade till tre idag sen fixade jag lite istan, strax efter det hämtade Frida, Ullis och Lina upp mig. Var tvungen att åka en sväng med Frida som idag fick sitt körkort :) GRATTIS!!! Mycket stolt över dig gumman!
Därefter blev det träning med Bästa Jojo. Tränade Core idag, det var något nytt, lite annorlunda mot vanliga svettpass, men det kan helt klart vara något att kombinera med! Antar att det kommer kännas i magen imorgon :P
Efter träningen duschade och käkade jag, sedan blev det Inferno för hela slanten med Lina, Ullis och Frida. Har precis kommit hem och ska snart gå och lägga mig, börjar jobba tio imorgon också. Så nu har jag uppdaterat er lite om mitt underbara liv ;)
Imorgon är det mycket att se framemot, först jobb och sen en helkväll med tjejerna!

So Long.

Inga kommentarer: