tisdag 20 januari 2009

Oasis

Gud vad jag känner mig duktig som gick en lång runda ikväll. Finns det bättre än att komma hem helt rosig om kinderna efter att ha varit ute i kylan. Ja det finns bättre, men ändå ;P
Ikväll är det även så att jag har köpt biljett till Oasis på lördag i Köpenhamn. Tyckte att jag var värd det och jag hittade biljett på blocket för pangpriset 444kr. Grymt. Mer pengar till öl ;) haha.
Det är verkligen något att se fram emot, mer sånt behövs, det är ju sådant som förgyller ens liv.
Men har knappt någon aning om vem jag ska gå med, vet bara att Lina är en av dom, och det är ju super bara det. Nä, lördag då jävlar.
Det roliga är att min första tanke var; Vad ska jag ha på mig? Haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag undrar också vad jag ska ha på mig? känner för att köpa ngt nytt, det förtjänar jag faktiskt :P