måndag 19 januari 2009

xoxoxoxoxoxoxo

Håller på att göra om min layout lite, trött på det mörka. Nu är det nytt år så då får man ta och göra om bloggen lite ;) Tyvärr förstår jag mig inte på sånt där så jag behöver hjälp, någon som är villig?
Har precis målat naglarna och väntar på att klockan ska bli sex för då kommer Jojo och hämtar mig. Jojo, idag tar vi upp brädan ett snäpp till så det blir ännu jobbigare ;)
Lägger in tre bilder på tre galet snygga killar. Så klart är dem amerikanare, australienare, australiensare (jag tycker man säger australienare men Lina & Ullis säger australiensare, whatever ni förstår). Graow nu blir det lättare att träna. Btw, har jag berättat att jag ska till Australien i vinter och gifta mig Corey (han på bilden längst ner)?

Så klart drömmer jag, eller till Australien ska jag till men inte gifta mig ;) Enligt en viss herre är det trams att drömma, jag håller inte med honom! Utan drömmar kommer man ingenstans.

Inga kommentarer: