måndag 19 januari 2009

Where did you go?

Sitter och tittar på idrottsgalan och känner mig rätt mör efter stepen. Jag undrar om det finns något bättre än idrott? Undrar hur världen skulle sett ut utan idrott... Gud vad jag saknar fotbollen nu, lagkänslan, kämparviljan, ja allt. Funderar starkt på att damma av mina gamla fotbollsskor...
Blir rent tårögd när dem visar allas prestationer. Vilken glädje. Och när Christoffer Lindhe fick ta emot sportspegeln priset kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Vilken Kille!

"Vill man så lyckas man"
Det är hans motto, och han om någon är väl ett levande bevis på att det stämmer.

1 kommentar:

Anonym sa...

angående ögat; du har supit för mycket ;) och han christoffer är helt fantastisk!! har sett program om honom innan, förstår inte hur man kan vara så stark, hade jag sett galan hade jag också bölat, kan jag lova :)