måndag 19 januari 2009

Get fit with a lapdance

Idag har varit en typisk söndag. Först tvättat och städat, sen när jag funderade på om jag skulle ut och gå eller inte så började det regna, alltså gick jag inte ut. Sen var jag och tittade på systers fotbollsträning, fick en att vilja börja spela igen, sen hämtade jag fideli och vi körde till Hemmakväll. Varit där två gånger denna helgen, icke bra icke bra. Sen har jag bara umgåtts med Fideli hela kvällen. Det har varit en skön och stillsam dag.

Snyggo 1 & 2

Och just det, på Hemmakväll hittade vi denna dvd för endast 29 kronor. En dvd med Carmen Electra, där hon lär ut lapdance. Den skulle få en att komma iform, vi tittade en liten stund och insåg ganska snabbt att det var tur att vi bara betalade 29 kronor för den ;)

Bara säg till om ni vill låna den ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha :) kanske kan få några tips från den? :) hehe.

rings sen babe!

Anonym sa...

jag vill låna ;) och drömmer man inte kommer man ingenstans, sådetså! puss